.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ملاقات کروبی با اعضای جبهه ملی

روزنامه رسالت نوشت:

شیخ شجاع اصلاح طلبان با چند عضو گروهک جبهه ملی دیدار کرد. مهدی کروبی که به واسطه اقدامات افراطی و طرح اتهامات بی اساس به نظام مانند تقلب و ادعای شکنجه و تجاوز به زندانیان که هرگز نتوانست اثبات کند به روحانی محبوب رسانه های ضد انقلاب تبدیل شده و لقب شیخ شجاع را از دشمنان کینه توز امام و انقلاب دریافت کرده است اخیرا با برخی اعضای گروهک جبهه ملی دیدار کرده است.

در این دیدار که به بهانه عیادت از پیمان عارف صورت گرفت تعدادی از اعضای شاخص این گروهک حضور داشتند کروبی در این دیدار مدعی شد تمامی تلاش اصلاح طلبان معطوف به امر به معروف و نهی از منکر است! اما وی توضیح نداد آشوبگری و طرح اتهامات بی اساس به نظام و تهیه خوراک تبلیغاتی برای دشمنان مردم و نظام چه ربطی به این ادعای خنده دار او دارد؟

کروبی در این دیدار در یک حکم کلی مدعی شد تمامی دانشجویان به خاطر گفتن واقعیت ها دچار زندان و حکم قضائی شده اند!

پیمان عارف عضو گروهک جبهه ملی در این دیدار فرصت را مناسب دید تا نوشابه ای برای جبهه ملی مرتد باز کند.

این عضو فعال جنبش فتنه مدعی شد ضربه نهایی به رژیم شاه را کریم سنجابی و بازرگان زدند زیرا آنها در دیدار با امام خمینی(ره) در نوفل لوشاتو اعلام کردند که پیشنهاد نخست وزیری از سوی شاه را نمی پذیرند.

گفتنی است جبهه ملی در سال60 به خاطر غیر انسانی نامیدن حکم قرآنی قصاص از سوی امام خمینی مرتد شناخته شدند و تعدادی از عناصر آن به خارج فرار کرده و بقایای آنها هم در داخل زمینه ای برای فعالیت سیاسی ندارند اما جای تعجب این جاست که کروبی که همواره خود را در صف یاوران حقیقی امام معرفی می کند چگونه حاضر شده با اعضای این گروهک مطرود امام خوش و بش کند؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1389
کروبی لقب شیخ شجاع اصلاحات را از فرزندان این ملت و ایثارگران و بسیجیان زمان جنگ و نه بسیجیان پس از جنگ کسب کرد. البته دیگران نیز با توجه به واقعیت موجود او را با همین نام می خوانند. درود بر شیخ شجاع کروبی که شجاعت را از مراد خود امام خمینی تعلیم گرفته است
نا شناس 30 تير 1389
اقدامات جناب آقای کروبی برای هیچ کس چه در زمان پیش از انقلاب و چه پس از آن پوشیده نیست. البته آقایان عادت دارند بر شاخ بنشینند و بن بزنند.
ارادت ما به حجت الاسلام کروبی، شیخ غیور اصلاحات بیشتر می شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.